اپلیکیشن های موبایل – اعجازی در کسب و کار شما (بخش دوم)

لطفا بخش اول (برتری های اپ ) را نیز مطالعه بفرمایید :

گوشي و تبلت هاي هوشمند رسانه هاي تصويري را نيز تحت تاثير قرار داده اند… شايد زماني تماشاي برنامه هاي تلويزيوني رقيبي نداشت اما بوضوح در بين اطرافيان مشاهده ميكنيم كه حتي در حال تماشاي تلويزيون، اخبار، فيلم و … مرتبا گوشي همراه خود را چك ميكنند. وابستگي اشخاص نه تنها از استفاده ارتباطي دستگاه بلكه وابستگي رواني حاصل از اپليكيشن هاي آن بوده است. از طرفي، تبليغات فراواني را ديده ايد كه با حجم بالا و سر و صداي زياد سعي در كسب سهم بازار دارند و در كوتاه مدت موفق ميشوند اما ادامه اين موفقيت با توان آن ها در چرخه رقابت رابطه مستقيم دارد.از اين مرحه اثر اپليكيشن بر بازار شما مشخص ميشود. مشتريان شما هر روز لوگوي اپلیکیشن شما را در شخصي ترين وسيله ي خودشان مي بينند اگر يكبار از خدمات شما راضي بوده باشند ناخواسته اولويت اول آن ها در انتخاب هاي بعدي نيز شما خواهيد بود زيرا تاثير عميقي بر ذهن ناخودآگاه وي داشته ايد كه شما را فراموش نخواهند كرد.

ثانيا اطلاع رساني هاي دوره اي از فعاليت هايتان، صميميت و احترام شما را به مشتريانتان متصور خواهد نمود…

اين برنامه ها فارا از ماهيت و امكاناتشان اينقدر ارزان هستند كه مي توانند در كنار هر تبليغ و يا بصورت مستقل بدون نگراني در رابطه با هزينه زياد و يا دوره اي مورد توجه قرار گيرند… و با توجه به شيك و حرفه اي بودن لايق يك برند حرفه اي نيز مي باشند.

سوال مهم

** سوالي كه در اين ميان عموما از بنده پرسيده مي شود اين است كه عليرغم تمام مزايا كه واضح مي باشند چه تضميني براي انتشار آن وجود دارد؟! به عنوان مثال چه كسي حاضر است اپليكيشن يك شركت ساختماني يا آتليه را دانلود و از آن مهم تر نگه دارد؟!؟

– جذابيت اپليكيشن : به مشتري فرصت دهيد شما را شيك ببيند حتي اگر فروشگاهي مجازي يا دور از مركز شهر داريد. در هر برنامه ايده خاصي قرار دهيد تا ارزش نگه داشتن داشته باشد… توليد كدهاي تخفيف درون برنامه اي، مسابقه و نظر سنجي،مشاركت مشتريان در برنامه ريزي هايتان…

٢- به روز بودن : خود بنده شخصا از برنامه و يا سايت هاي آپديت نشده يا قديمي گريزانم در عوض بسيار از ديدن مدل هاي جديد لباس گالري هاي لوكس لذت ميبرم و آن ها را دنبال ميكنم … در اين ميان به كرات با پسنديدن يك مدل مستقيما به فروشگاه مراجعه نمودم هرچند احتمالا همان مدل و برند يا حتي بهتر از آن نيز در سطح شهر وجود دارد…

٣-دليلي ندارد همه مردم اپليكيشن شما را داشته باشند، اپليكيشن اختصاصي شما مسلما براي عده اي خاص جذابيت دارد فلذا بر مشتريان خاص و هدف خود تمركز داشته باشيد.

٤- نظر سنجي كنيد… قبل از طراحي نيازهاي مشتريانتان را ببينيد… برنامه هاي مطابق با سليقه مشتريان ماندگاري طولاني تري در گوشي هاي افراد دارند.

٥- مشتريان راه دور حتي با وجود اينترنت نيز به راحتي و مجزا شما را نمي يابند…اگر ميخواهيد آن ها را از دست ندهيد اپلیکیشن خودتان را در اختيارشان قرار دهيد تا شما را فراموش نكنند…

٦- چرا كارت ويزيت فيزيكي شما كه محدوديت معرفي شما را دارد منتشر ميشود؟! برنامه را جايگزين كنيد…كارت را به كساني بدهيد كه گوشي هاي ساده دارند.

٧- به منتشر كنندگان تخفيف هاي ويژه دهيد … راه حل هاي خوبي در اين زمينه داريم.

٨-ماركت ها سريع تر از آنچه كه فكر ميكنيد كار شمارا منتشر ميكنند ، البته يك اپليكيشن موبايل هرچند سريع منتشر مشود اما مي توان براي تسريع اين روند از ساير تبليغات براي معرفي آن استفاده نمود… آمار دانلود ها در هر ماركت بيانگر اين بخش مي باشد.

٩-هنوز نگرانيد؟! ما در نمايشگاه ها و مراكز معتبري حضور فيزيكي يا تبليغاتي داريم تمامي مشتريانمان را معرفي خواهيم كرد. بازار گسترده اي براي انتشار كارهايشان در اختيار داريم…

 

اپلیکیشن تبلیغاتی

اپلیکیشن تبلیغاتی

ارتباط با ما

خوشحال میشویم پاسخگوی هر گونه ابهام شما باشیم ، همکاران ما در هر زمان آماره راهنمایی و یا ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. ضمنا اگر در مورد این نوشته دیدگاهی دارید حتما با ما در میان بگذارید.

 

یک دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

مطلب جالبی بود خسته نباشید.

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *